شرایط تحویل

سفارش شما بعد از آماده سازی و بسته بندی از طریق پست  ارسال خواهد شد. زمان آماده سازی هر محصول متفاوت است و در توضیحات هر محصول درج شده است اما معمولا بین ۱ تا ۵ روز کاری طول می کشد تا محصول بسته بندی و تحویل پست شود.

زمان تحویل بسته به خریدار توسط پست نیز با توجه به نوع ارسال حداقل بین ۳ تا ۷ روز کاری طول خواهد کشید.(امکان تاخیر وجود دارد که اجتناب ناپذیر است)

در صورت عدم رضایت منطقی و عقلانی خریدار از هر محصول، طبق شرایط زیر، امکان مرجوع کردن آن بدون هزینه برای شما وجود دارد.

 

ارسال سفارشات در سراسر ایران ، توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد.

هزینه ارسال برای سفارشات بالای 400 هزار تومان توسط پست پیشتاز به صورت رایگان می باشد.

کالاها با پست پیشتاز ارسال می شود؛ که نحوه ارسال را در قسمت ثبت نهایی سفارش می توانید انتخاب نمایید.

بعد از ثبت سفارش محصول خریداری شما توسط سایت بسته بندی می شود و روز کاری بعد از ثبت سفارش از طریق پست به ادرس شما ارسال خواهد شد.

همچنین جهت آسودگی خاطر مشتریان و کاربران عزیز انجیراستور بعد از ارسال کالا شناسه مرسوله پستی از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد و میتوانید از طریق سایت پست https://tracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری 20 الی 24 رقمی که توسط انجیراستور برای شما پیامک شده از وضعیت مرسوله خود اطلاع پیدا کنید

سامانه پیامک انجیراستور: ۹۸۳۰۰۰۸۶۶۶۳۴۷۱۴۱+

– سفارش های ارسال شده توسط پست

شرکت پست بسته به مقصد کالا، معمولاً 24 تا 72 ساعت بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

 

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش در حضور مامور پستی یا پیک، و قبل از باز کردن بسته بندی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به پشتیبانی فروشگاه انجیراستور اطلاع دهد.

 

توجه:

در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.

در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید تحویل کالا را امضاء نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده است، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت وجود ندارد.

در صورتی که برای فروشگاه احراز شود که کالا حین ارسال دچار آسیب گردیده است، بلافاصله کالا را برای مشتری تعویض و در صورتی که موجودی آن تمام شده باشد، وجه مشتری را عودت می نماید. در این حالت مشتری هیچگونه هزینه مازادی پرداخت نخواهد کرد.

طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آن آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید در قسمت ثبت سفارش و یا از طریق ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه انجیراستور کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.