کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با انجیراستور، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

۱- آیا برای خرید از فروشگاه انجیراستور، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با توجه به قانون تجارت الکترونیکی تمام خریداران باید الزاماً عضو فروشگاه انجیراستور باشند.

۲- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۳- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ: پس از اتمام خرید فاکتور و کدرهگیری پرداخت برای ایمیل شما ارسال می شود، همچنین تاییده خرید از طریق اس ام اس ارسال می شود.و از داخل ناحیه کاربری می توانید از وضعیت سفارشتون مطلع شوید.

۴- چرا در هنگام وارد کردن ایمیل یا کدپستی سیستم ارور میده؟

پاسخ : اعداد وارد شده در این فیلدها باید در حالت حروف و اعداد انگلیسی باشد.

۵- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش بعد از 1 الی 3 روز کاری تحویل پست داده و از طریق پیامک به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

۶- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ: تمامی خرید ها بعد از پردازش و بسته بندی ارسال می شوند و بسته شما در حدود دو تا شش روز طول می کشد به دستتان برسد. بدیهی است که این مدت زمان دست انجیراستور نمی باشد و توسط اداره پست تحویل داده می شود.

۷- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت انجیراسور با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

۸- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با انجیراستور تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش انجیراستور با شما تماس خواهند گرفت.

۹- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی یا از طریق تلگرام ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی و از طریق سایت ثبت کنند.

۱۰- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ: اعلام زمان دقیق عرضه دوباره کالاها ممکن نیست، با این حال انجیراستور تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند بعد از موجود شدن محصولات در پیج اینستاگرام یا از طریق اس ام اس اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۱- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: همگی کاربران انجیراستور می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت انجیراستور، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

۱۲- می توان پس از ارسال کالا و حضوری مبلغ را پرداخت کرد؟

خیر، تنها روش پرداخت مبلغ کالا پرداخت آنلاین است.

۱۳- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۱۴- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی انجیراستور از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

15-آیا می توان به صورت عمده سفارش ثبت کرد؟

خیر، فروش انجیراستور محدود است و فقط برای مصرف خانوار و شخصی می باشد

16– هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ: هزینه‏ ارسال برای کل سفارش متغیر است که شامل بسته‌بندی و هزینه ارسال می‌باشد. مبلغ نهایی پست ممکن است به دلیل مسافت تا شهر مقصد بسته متغیر باشد

17-آیا محصولات بهداشتی و مورد اطمینان هستند ؟

انجیراستور تمامی تلاش خود را در حفظ سلامت و بهداشت محصول، متناسب با پروتکل های درون سازمانی خود و سازمان غذا و دارو پیاده سازی نموده و محصولی سالم را تحویل خانواده و مصرف کنندگان عزیز هدیه می کند.

18- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و با آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید، شماره تماس : 09170878561

19- آیا قیمت محصولات در سایت انجیراستور به روز هستند؟

پاسخ:  بله، انجیراستور به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

20- آیا انجیراستور در شیراز یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

پاسخ: انجیراستور در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه انجیراستور از طریق دفتر مرکزی که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق شماره 09170878561 به انجیراستور اطلاع دهید.

21- علت ارزان بودن انجیر و زعفران در سایت انجیراستور چیست؟

تنها علت ارزان بودن محصولات ما حذف واسطه و خرید مستقیم شما از کشاورز می باشد

متاسفانه انجیر و زعفران نیز از سایر محصولات کشاورزی مستثنی نیستند و دسترنج کشاورز که حاصل یک سال تلاش و زحمت می باشد را به قیمت بسیار ناچیز و دور از انصاف خریداری کرده و به قیمت های دو الی سه برابر به مصرف کننده میفروشند

22-چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت انجیراستور شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

23- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره ۲۰ یا ۲۴ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

https://tracking.post.ir

24-چگونه نظرات و انتقادات خود را به انجیراستور انتقال دهیم ؟

استفاده از درگاه های ارتباطی اعم از نظرات محصولات و مقالات، شماره تماس فروشگاه، پیامک سایت و ارتباط از طریق حساب کاربری انجیراستور در شبکه های اجتماعی

25-در صورت عدم رضایت از محصول آیا امکان بازگشت وجود دارد ؟

طبق قوانین انجیراستور تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا امکان بازگشت محصول وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر صفحه “روش بازگرداندن کالا” را مطالعه نمایید

26-رنگ انجیر ها روی خواص و طعم آن ها موثر است؟

رنگ انجیر ها متناسب با آب و هوا و اقلیم منطقه شکل می گیرد و نور آفتاب و رطوبت منطقه دخیل در رنگ انجیر می باشد. رنگ انجیر تفاوتی را در طعم ایجاد نمی کند. از لحاظ خواص انجیر های تیره تر ارزش مغذی بیشتری دارند.

27-تقسیم بندی انجیر ها بر چه اساس است ؟

انجیر ها بر حسب قطر دانه ها و طیف رنگی تقسیم بندی می شوند. تفاوت انجیر ها بر حسب ساختار فیزیکی آن (سایز های کوچک”A”، متوسط “AA”، بزرگ “AAA” و خندان، صدیک، صدیک اعلاء و پرک)، که همه این سایزها در دو طیف های رنگی روشن و شکلاتی در فروشگاه فیگ تین موجود میباشد پس بدین ترتیب انجیر ها به یازده دسته به شکل زیر تقسیم میشوند: • A • Aشکلاتی • AA • AAشکلاتی • AAA • AAAشکلاتی • غنچه • صدیک • صدیک اعلاء • پرک