آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های انجیراستور بوده است و انجیراستور در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

شرایط بازگرداندن کالا

اگر کالای خریداری شده، ایراد فیزیکی باید در حضور مامور پست با انجیراستور تماس گرفته شود و عکس به واحد پشتیبانی ارسال گردد داشته باشد.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات  نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به انجیراستور بازگردانده شود.

خریدار می تواند ظرف 1 روز بعد از دریافت محصول، تا 50 گرم در هر کیلوگرم از محصولی که خریداری کرده است استفاده کند و در صورت عدم رضایت از محصول با دلایل منطقی و عقلانی نسبت به مرجوع کردن آن  اقدام نماید.

هزینه مرجوع کردن محصول برعهده انجیراستور خواهد بود.

پس از مرجوع کردن،می توانید محصولی دیگر را (هم قیمت با سفارش قبلی) مجددا انتخاب کرده و سفارش دهید و یا اصل مبلغ پرداختی را درخواست کنید که به حسابتان واریز خواهد شد.

 

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به انجیراستور از طریق تلفن اطلاع داده شود.

 

– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

توجه بند 1:  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی پس از تحویل به هیچ عنوان انجام نمیگیرد

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات انجیراستور اطلاع داده شود.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش 09170878561 تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش انجیراستور جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و انجیراستور تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌ها، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و آن را به آدرس شماره 09170878561 ارسال کنید

 

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان انجیراستور برسد، هزینه‌های ارسال به عهده انجیراستور است.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به انجیراستور ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس info@anjirstore.ir .ایمیل شود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

-کارشناسان انجیراستور ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورت تایید ایراد و آسیب  فیزیکی توسط کارشناسان انجیراستور ، کالا تعویض خواهد شد و مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگر جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار انجیراستور است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ انجیراستور بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، انجیراستور تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و انجیراستور در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط انجیراستور ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان ، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

– از هنگامی که وضعیت کالا در انجیراستور، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– ملاک عمل و اقدام انجیراستور، نظر کارشناسان انجیراستور است.

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

– با شماره تلفن 09170878561 انجیراستور تماس بگیرید.

– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

– یا به info@anjirstore.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.